//Forever Young
Follow Dashboard CutiePie(s)



ask me!

What is wrong with me...
Tuesday, May 30, 2017 21:44 0 Atashinchi

I hate this feelings. I hate the feeling when I fall in love with someone I can't have. aku bukan siapa siapa pun kat dia. so, aku takde hak nak halang dengan siapa dia berkawan.

ya Allah..aku betul betul tak suka jadi macam ni. aku taknak jatuh cinta. aku taknak disebabkan cinta, aku lalai, aku alpa dengan semua nya. aku taknak, disebabkan cinta, pelajaran aku terabai. 

ya Allah..aku jatuh cinta kat dia. aku tak boleh nak lupakan dia walau sesaat. dia selalu ada dalam mimpi aku, ya Allah..bantu aku ya Allah. jika dia bukan milik aku, hapuskan perasaan ini ya Allah. kuatkan iman aku ya Allah.. 😢😢😢





Older Post
Template Re-Edited by Nurul Haidah. All Rights Reserved © 2013.
Photobucket